Někdy uděláme chybu.

Dodáme pozdě. Nebo špatně. A zákazníci jsou pak právem naštvaní.

Samotný fakt, že jsme něco vyvedli, ale ještě neznamená, že jsme je už navždy ztratili. A že už tedy nemá smysl situaci zachraňovat.

Naopak: Když tuto situaci zvládneme, zákazníka tím ujistíme, že má příště objednat zase u nás. Protože i když šlápneme vedle, umíme to napravit.

Nestačí ale jen problém vyřešit a říct „sorry jako“. A nemusíme se ani podlézavě klanět až k zemi.

Reakce, která zákazníka uklidní a přesvědčí o naší profesionalitě, obsahuje několik kroků.

A právě na tomto tréninku si ukážeme, jak v takovém situaci krok za krokem postupovat, aby ji zákazník přijal tak, aby zapůsobila.

  Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě

  1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn

  Min. 8 – 12 osob

  Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu

  Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii

  Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky

  Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům

  Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě

  Každý účastník si odnese Osobní plán proměny

  Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂

  Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem

 

Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?

 

Udělejte první krok kliknutím sem
Komu by se to hodilo? Dejte mu vědět...