Když zákazníci říkají, že je to „drahé „, říkají tím, že jim naše nabídka přijde totožná s tou levnější.

Když říkají, že „nemají čas“, vyslovují tím myšlenku, že v naší nabídce nevidí takovou hodnotu, aby se tím zabývali.

A když tvrdí, že „nemají peníze“, říkají tím, že peníze sice mají, ale raději je utratí za něco jiného.

Něco tedy říkají… ale něco jiného si myslí.

A pokud pochopíme to, co se jim honí v hlavě za otázky, nejistoty a obavy, dokážeme na to odpovědět tak, abychom je uklidnili. Udrželi jejich zájem. A získali jejich objednávku.

Na tomto speciálním tréninku si tyto postupy natrénujeme.

A už nikdy tak nezažijete pocit, že zákazníkovi na jeho námitku nemáte co odpovědět

  Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě

  1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn

  Min. 8 – 12 osob

  Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu

  Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii

  Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky

  Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům

  Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě

  Každý účastník si odnese Osobní plán proměny

  Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂

  Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem

 

Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?

 

Udělejte první krok kliknutím sem
Komu by se to hodilo? Dejte mu vědět...