Sehnat nové zákazníky… ale jak, že?

Objíždět je osobně po celé republice trvá hodiny. A je to drahé. A tak každého obchodníka napadne, že si zjistí jejich telefonní číslo a zavolá jim:

„Dobrý den, já jsem Karel Novák a chtěl bych vám nabídnout…“

Cvak. Zákazník položil telefon. A obchodník frustrovaný z toho, že s ním nikdo nechce mluvit. Proč ho ale odmítají? A skutečně není možné sehnat po telefonu nové zákazníky?

Když nám samotným někdo zavolá a spustí „prodejní kolovrátek“, vypínáme pozornost. Pokládáme sluchátko. A „nemáme zájem“. Přesto ale telefon při dalším zazvonění zvedneme. Přesto se po telefonu bavíme s dalšími lidmi. A přesto posloucháme, co nám kdo na druhé straně říká.

Rozdílem mezi telefonátem, který zákazník položí s nezájmem a tím, ve kterém se s námi zaujatě baví, je tedy v obsahu. V tom, co řekneme. A chceme-li jako obchodníci dosáhnout toho, aby si nás zákazníci vyslechli až do konce a reagovali na naši nabídku po telefonu pozitivně, musíme říkat něco jiného než to standardní: „Chtěl bych vám nabídnout…“

Co?

Celý postup přirozeného, autentického a současně účinného telefonování si natrénujeme na tomto školení…

  Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě

  1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn

  Min. 8 – 12 osob

  Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu

  Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii

  Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky

  Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům

  Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě

  Každý účastník si odnese Osobní plán proměny

  Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂

  Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem

 

Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?

 

Udělejte první krok kliknutím sem
Komu by se to hodilo? Dejte mu vědět...