„Nemám čas. Nemám peníze. Nechci nic kupovat. Mám už své dodavatele. Nechte mě být…“
Tato slova odradí nejednoho prodejce… a ten pak zírá, když vidí stejného zákazníka při nákupu u nového dodavatele. Když pak vidí zákazníka zkoušet novinky jiných. A když pak slyší, jak se rozešel se stávajícím dodavatelem a našel si nového.
Jak je to možné, když „byl spokojený a nic nechtěl“?
Zákazníci totiž něco jiného říkají. Něco jiného si myslí. A něco jiného pak dělají. (Ruku na srdce: Stejně jako my sami.) To, co jsme jim nabídnuli, třeba odmítli. Ale to ještě neznamená, že nabídku nepřijmou, když ji postavíme jinak: Když ji vysvětlíme v jiném pořadí. Když dáme důraz na něco jiného. Když ji podložíme důkazem, který dosud neslyšeli. Když dodáme referenci jiného zákazníka, kterého respektují. Když jim dáme možnost si všechno nejdřív bez rizika vyzkoušet. Když…
Těch postupů, jak se vypořádat s odmítnutím, negativní reakcí a námitkou zákazníků je celá řada. A právě na tomto školení si ukážeme, jak vybrat ten správný. A jak si získat i zákazníky, kteří dosud na všechno říkali ne.
Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě
1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn
Min. 8 – 12 osob
Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu
Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii
Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky
Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům
Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě
Každý účastník si odnese Osobní plán proměny
Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂
Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem
Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?
Udělejte první krok kliknutím sem